Школа XXI століття – школа компетентностей .Це не тільки знання, це вміння їх використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. А ще — це ставлення і цінності, а також вміння з позиції тих цінностей критично переосмислити інформацію, вал якої зараз падає на дітей, і ми не можемо захистити їх під якийсь ковпак від цієї інформації.

Щоб здобути таку школу, потрібно перепідготувати вчителів, запропонувати новий зміст освіти, створити нове освітнє середовище. І така школа з 12-ти річним терміном навчанням розпочала працювати з вересня 2018 року . Впродовж тижня з 29 жовтня по 2 листопада 2018 року з педагогами, які будуть працювати з першокласниками у наступному 2019-2020 навчальному році, в ході їх курсової перепідготовки було проведено тренінгові навчання. Теми, що опрацьовувались в процесі навчання були спрямовані на вивчення методів та форм задля реалізації основних положень Нової української школи. Ефективне використання сучасних технологій учителі початкових класів практично відпрацювали з тренером – методистом Ларисою Зозулею. Розпочавши із законодавчої бази, опрацювання Держстандарту, модельних програм та навчальних планів учителі на основі сучасних практик створювали власні розробки навчальних осередків, розігрували ранкові зустрічі, вивчали інноваційну систему оцінювання, шукали нові шляхи та форми співпраці з батьками, тощо. Працюючи в команді демонстрували свої таланти та запозичували родзинки від колег. Всі учасники спробували себе в ролі акторів та дизайнерів, побували в цікавому середовищі дитячої гри . Такі практичні вправи та технології допоможуть тренувати пам’ять, розвивати моторику та творчо й критично мислити, а також розвинути такі важливі передбачення Нової української школи, як вміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення. Велика увага приділялась особливостям організації гри з LEGO. Учителі на практиці познайомились із концепцією «Шість цеглин» та наборами LEGO System. З впевненістю можна сказати, що вся проведена практична діяльність педагогів впродовж тижня навчання дасть більше можливостей застосовувати пошукові методи навчання, стимулювати дітей до навчання у більш цікавий та належний спосіб. Проблемним на спільну думку залишається питання просвітницької роботи серед батьків та громади. Тому кожному дорослому слід усвідомити, що для сучасної дитина гра – це не забавка, це не марна трата часу, а шлях та спосіб оволодіння навчальними вміннями.